2011年11月27日 星期日

26MONTHS的小燑豬

話都無咁快,我們的小燑26個月大了
望住呢隻小人仔而家會四圍走,實在老懷安慰。哈哈
我們都改變了很多,當然最大改變應該係小燑啦
MAMI 為了你既一日3餐忙過不停~陪你讀書畫畫
BAPA 想我地一屋人生活得更舒服去努力賺錢
小燑BB都長大了你而家係小朋友嘛
以前你成日問:點解既?點解咁既?
現在到你教返我地轉頭了,HAHA!

“MAMI你訓覺唔蓋被?會凍死咖,會感冒咖!”
“公公你食飯可以周圍行咩?睇TV會盲咖嘛!”
“點解個哥哥係馬路RUNNING 咖,會整到流血咖!”
“BAPA!你又打機啦,我話比MAMI 知喇!”
......."MAMI你乖D等我COOKING 比你食喇“
”MAMI 你錫返我啦,燑燑整到腳呀!“...  “MAMI我要訓一陣喇!”
”BAPA 你抱我啦,我好攰哦“......”公公你跟住我上去丫!”
原來不知不覺小燑都識咁多野嗎???
就算平時你幾百厭、有D時候又會駁咀、又會扭計~
但總括黎講你都係一個乖小朋友....
還要多得你照顧呢個咩都驚既MAMI

MY 小燑,我地要一齊努力呀

沒有留言:

張貼留言