2011年10月10日 星期一

珈琳INTERVIEW日

終於都到左面試既大日子喇
今日係我地全家人既第一次!!!!CONGARTS!!
MAMI 同BAPA 第一次做人家長,帶BB燑去考試
小燑今日第一次去 見老師,叻叻
我地準時出門口,諗住比時間小燑WARM UP下
行路既速度太慢,差D食唔到早餐
狂吞落口,又熱又趕
早左10 分鐘到,我地應該係第一個小朋友呢
只準一個人陪小燑入去
梗係MAMI陪你啦
見主任,其實都無想像中咁緊張咖!
原來都係做D日常生活既事                          ?              ?              ?   
首先要答自己叫咩名
開頭小燑都唔出聲,好彩第2次終於都講
不過最好笑係老師問我係燑燑邊個                                          ???
你竟然講MAMI 全名
呼               ~幸好你無叫我做靚女,哈哈
      砌PUZZLE 係你既最愛,                                 當然無問題啦
你仲識講比老師知RABBIT 食CARROT 既!      !!真係乖乖呀
MANGO ~APPLE ~ORANGE~             全部都識,真LUCKY 呀
考試後既小禮物你仲SAY THANK YOU!!GOOD GIRL
有100 分呀

有一個星期時間決定讀唔讀呢間學校

好難決擇呀!!!!
2011-10-10 09.37.13

沒有留言:

張貼留言