2013年3月28日 星期四

3條蛇的BAPA!生日快樂呀

MAMI一早就訂左蛋糕,準備慶祝BAPA生日
今年無幫BAPA攪生日會了,懶左
BAPA生日即係豬米燑都3歲半喇!
我地本身諗住一齊去戲院睇卡通片咖
可惜最後都係無時間囉
本身我地打算行一陣街之後去拎蛋糕咖
但係都係趕唔到囉。。。。。
之後我地PLAN左去食意大利野的~
點知最後都等唔到BAPA放工囉
MAMI等到6點幾就同小燑、阿祖仔換衫
去左拎生日蛋糕先啦!!
哇。。。。好靚呀!小燑好鐘意
之後我地再係街到行一陣等BAPA
唉,等呀等,我地3個食住等啦
雖然BAPA無一齊食生日飯,但應該都一樣好開心的
食飽飽我地返屋企等BAPA返黎切蛋糕先
2個百厭星都好乖!家姐唱歌,細佬拍手又叫“好野”

睇下,阿爸你係咪感動到想喊呀??
HAPPY BIRTHDAY TO BAPA



沒有留言:

張貼留言