2013年3月17日 星期日

生日快樂呀,小花

我地全屋企連埋公公婆婆~
MONKEY姨一家,同埋阿YUI一齊出發
我地最愛既“小花”婆婆生日呀
唯有請假唔去學話劇同星期一都返唔到學
我諗小燑會暈車浪都會因為唔夠訓暈
有時因為架車本身焗~有時又有臭味都會
不過今日連坐火車都唔舒服!!!
MAMI抱住小燑行去一個少人既車箱先無事
訓左半個鐘起身先無想嘔同頭暈
真係見你全個面都青晒仲流好多汗!
安全到步都無真係嘔出黎!HAHA
然後我地去左酒店訓一陣就換衫去食飯

祖祖豬真係愈來愈坐唔定呀
極唔願意坐係到又喊話要走出去街
可能呢到太嘈啦,嚇親佢
小燑同波仔2個玩到全身都濕晒
呢個衰豬好耐都無試過跑得咁開心了
難得大家都咁開心既日子MAMI唔會鬧嘛
陪小花切蛋糕~影下相
最乖竟然係祖B,不停KISS太婆
唔怪得太婆話:祖B係全世界最可愛既BB
大家都話祖祖豬好醜樣,個樣又蠢
但唔知點解蠢得好好笑好可愛~HAHA
呢D都算係讚美吧???
好啦,祝太婆~長命二百歲~身體健康呀
仲有日日都要開心快樂,我地愛你呀


沒有留言:

張貼留言