2013年3月29日 星期五

跑呀跑呀@天暉體育館

上次上網搵地方想同豬米燑去玩下
原來有好多地方都有兒童遊樂場仲免費咖
我地約埋同學仔一齊去玩啦
有熊貓同佢媽咪啦~星星一家啦~同澄澄佢地
當然仲有我地一家四口啦,HEHE
BAPA係時候要運動一下吧
去到遲左少少,所以要再等下一場先入得
咁我地唯有坐係到等啦,都幾多人的
至於D小朋友,佢地有地方跑就唔會悶了
祖祖B就等到訓著左。。。。。。
每一場都有50分鐘玩,等左1個鐘終於入得去
哇。。。好大呀~而且都好乾淨
第時有時間都可以再黎玩
祖祖B真係好攰,咁嘈都訓到覺
入左去差不多20分鐘先突然醒左
一打開眼就即刻落地跑去玩喇,超百厭
估唔到小燑咁大膽爬左上座小山到
又同BAPA玩搖搖椅玩到跌親~
跑呀跑呀,連MAMI都爬到腳軟
你地可以唔停咁玩50分鐘真係叻
我地老喇,HAHA,真係頂唔得住呢
大家都好乖夠鐘就著鞋走,除左阿祖B
而家識跑2步姐,一叫你就愈叫愈跑
咁細個就學人扭計唔願走~哎呀
玩左咁耐應該好肚餓啦,去醫下個肚先得
豬米燑真係好快食左成碗麵!
我地次次食野既地方都必定係特別嘈的
有時諗下隔離檯可能都幾驚,7個小朋友WOO
如果第時熊貓帶埋妹妹出黎就變8個喇!
咁開心又點捨得走呀,繼續ENCORE
再去冒險樂園玩一陣先走~應該好滿足啦????
哇。。。。MAMI同BAPA真係覺得好攰囉

沒有留言:

張貼留言