2013年4月3日 星期三

體育會PLAYGROUP@1

終於阿祖又再開始返PLAYGROUP了
撞岩家姐仔仲放緊復活節假呢,真係大件事
以為MAMI同BAPA要帶細佬去玩唔帶埋小燑
哈哈,呢個醋王真係名不虛傳呀~
攪左好耐先出到門口呀!去到食個好趕既早餐
然後就去上堂了~YEAH!!!
仲未交一張祖B既證件相所以無學生證,下星期補返
一上到去先知原來只可以一位家長陪上堂
咁唯有MAMI陪祖祖啦,BAPA係門口睇
老師一黎到就唱HELLO歌,阿祖已經好鐘意
之後劉老師就開始教小朋友要坐定定同認自己名
呢D阿祖都OK既,因為平時都有叫開祖祖全名
不過要舉手呀、坐低呀、執起D野都要再教一次中文版
全程都好充實又開心,同之前個到差好遠
劉老師讚祖祖叻仔!肯跟住做又會比反應
耐性就差D,呢樣MAMI都覺得係
玩一陣就想行開去搵其他野玩
食茶點竟然拍檯仲大叫“我要”,真係嚇親人呢衰仔
落堂仲有巧課比大家返去教小朋友
認下:眼~耳~口~鼻係邊到
OK~返屋企叫家姐教細佬多D先得
希望祖祖上左呢個PLAYGROUP學下耐心等候
知道食飯要坐好~唔可以四圍行啦
放學返到屋企豬小燑果然仲係到嬲緊我地唔帶佢去
真係比你激死呀傻豬!下午咪又要輪到你去上中文啦
一日就咁行來行去都幾攞命呀,腳都抽筋
原來小燑而家每堂都認5個中文字喇,真係叻叻
MAMI唔會迫你記住,只係想你有個概念第時讀無咁辛苦
見你今日咁乖,我地3個又掉低BAPA去食“甜品”啦
一次過滿足晒我地啦,小燑想食雪糕
祖祖要食餅餅~MAMI想試食人地焗既蘋果蛋糕
YEAH~『雪糕蘋果蛋糕』就岩晒我地了
可能唔夠甜,好似自己焗既仲好味WOO!!!

沒有留言:

張貼留言