2013年4月7日 星期日

滿滿既一日

起身既時候差D唔記得要去上話劇堂
明明尋晚執好晒野準備咖嘛!!
好趕咁換好衫就出發了~咁趕坐唔到巴士
小燑上堂MAMI就例牌同祖係到四圍行
開始學識講多左野既祖祖豬
又叫MAMI買包包、又話要飲野、又買波咁
無時停~咩都話“我要”,又識話“我先”
好彩行左半個鐘到佢就訓著左覺~
原來呢到好多MAMI都係長途跋涉黎上堂咖
大家都想小朋友多D同人接觸~唔怕陌生人
將來仲難得會有機會可以上台表演
小燑咁怕羞,多D機會比佢試下都好
丫,今日真係好忙呀~約左好多人
放學就去搵肥DO MA去食LUNCH、行街
之後小燑又約左星星同熊貓去圖書館再下午茶
哈哈,連呢個小朋友都有約了
夜晚又約左BAPA食晚飯
MAMI真係全日都不停行不停食呀。。。。。
晚飯既時候豬小燑話好攰唔同我地去食
雖然MAMI有少少唔開心不過你咁攰都唔迫你
BAPA話下星期好忙,提早食飯慶祝
咁慶祝WOO,當然想帶晒你地2隻百厭星啦
祖B都好眼訓呀,訓到我地食飽先起身
最後學識同BAPA講“乾杯”~HAHA,乾左十幾次
唔經唔覺!MAMI同BAPA就慶祝4週年啦
UMM~希望我地一家4口都要永相體諒~
I LOVE YOU YOU YOU YOU !!




沒有留言:

張貼留言