2013年4月9日 星期二

心聲

無聊時候就梗係同2個傻豬攬埋一堆玩
你推下我、我又撞下你,又攬埋一齊
玩呀玩~玩到癲晒既時候就失控
哎喲!小燑將手指“插”到入MAMI隻眼呀!
真係痛到想即刻將坐係膊頭上面既小燑掉落地
HAHA,咁梗係唔會啦。不過真係好好好痛
MAMI隻眼本身都唔多好,成日發炎
近排都係見光就流眼水~睇得耐又痛
加上呢一“插”更加傷啦。。。。。。
突然想嚇下豬米燑MAMI就扮比你整盲左
祖祖B見到MAMI咁慘訓係地到喊都走黎叫下我
小燑其實都好驚了。。。走黎係咁錫返我隻眼
過左十幾分鐘都真係打唔開隻眼。。。哈哈
單住眼既MAMI同小燑一齊沖涼又嚇下佢先
ME:MAMI可能以後都睇唔到你喇!
小燑:點解呀?你盲左呀?
ME:係呀。。。咁痛。。你睇仲流眼水啦
小燑:SORRY MAMI。。。。。
然後靜左一陣,我地開始沖涼
D水一開,就連埋豬米燑既眼淚水一齊流了
喊到咁大聲仲以為D水熱到你呀小姐
愈喊愈可憐~之後就攬住MAMI喊
小燑話『MAMI,我好擔心你隻眼,好傷心呀,以後會點咖?』
聽到呢到真係忍唔住偷笑左一下,HAHA
然後就陪你一齊喊了,原來你咁擔心MAMI咖??
不過你第時知道真相唔好嬲呀!
I LOVE YOU SO MUCH!!!!!

沒有留言:

張貼留言