2011年12月28日 星期三

祖祖的來臨:)

經過了27個月之後,再嘗試一次人生最痛呢
12月27日,同小燑食左個LUNCH!豬米燑終於27個月大喇
祝你健康活潑啦,哈哈!
然後,MAMI 依依不捨又要返入醫院了~好掛住小燑呀
出門口既時候我地兩個又喊到力竭聲嘶
小燑真係好乖,突然好生性攬住MAMI個肚講野
“祖祖,你要快D出黎呀,MAMI好辛苦咖!”
我一聽到D眼淚就無辦法停了..........I LOVE YOU SO MUCH
最後我就笑住叫你等MAMI 返黎呀!
婆婆話你喊到好眼訓,然後問:MAMI生完BB就無事啦?
你知道MAMI會返黎之後訓左覺喇
入到醫院,一晚都訓唔著,好緊張呀

28號一早就要準備去生祖祖了﹣﹣﹣﹣“打針”??
好彩BAPA一早就坐左係出面等MAMI!嚇死了。
10點15分開始吊藥水,最痛既係左手!!
比醫生打左7枝針,真係慶幸第7枝終於都成功

因為血糖高要插多針~OH MY GOD!!!
11點開始有D肚痛,望住個鐘~一分鐘好似一年咁長
終於捱到12點半,姑娘話MAMI 差不多可以生了
上次生小燑要9個鐘,今次好快呢~
BAPA一邊叫加油,另一面又有好多護士幫手打氣
真係好似比賽咁@@但其實都幾尷尬。。。。哈
1點幾祖祖就同MAMI 見面了同小燑姐姐一樣樣咖
呢種痛真係畢生難忘,但你問我有幾痛真係一D都唔記得
係MAMI最痛既時候~望住手指上面既一塊小膠布
哈哈,係豬米燑叫MAMI 唔洗驚嘛,你會幫我貼膠布加油
我們以後~~~~就是一家四口了


沒有留言:

張貼留言