2011年12月19日 星期一

事前準備=>

不經不覺就係聽日了﹣去醫院留一晚驗血糖
幾日無食甜野,個人其實好唔舒服,哈哈
一向血糖低又容易暈既人竟然變左高~好痛苦
隔離左LEMON TEA數天了!無糖、無朱古力、無零食
中午小燑出奇咁飲左半杯COKE,平日佢飲到3啖都算多
可能係陪MAMI戒LEMON TEA 後遺症?我諗人係唔可以無糖的!
我都小小地飲左2啖,個人即刻精神百倍!
基本上營養師建議孕婦要一日食6餐,都幾難,邊有咁多時間呢?
仲要夾住2次水果,我太懶了,2個鐘一餐實在煩!
唔到最後一刻都無心去執行李。雖然一晚,都要帶D日用品
執左成個鐘,HAHA原來都係幫小燑執衫
準備聽日佢出街既衫、沖涼之後換既衫、睡衣....
豬米燑以為聽日去畫畫!丫,係WOO!仲要準備埋後朝既衫
BAPA話最好咩都唔好叫佢搵,梗係啦~佢根本都唔知放係邊到!
而家連BAPA既衫都要幫手執定出黎!激死人!
唔係MAMI太緊張,而係前日你婆婆幫你換另一套睡衣加毛毛拖鞋去街飲茶
希望一日就CHECK 完啦~我真係好怕住醫院呀
MAMI 細個好多病咖!成日都要住醫院同睇醫生。
見到藥同打針都怕~所以身體健康真係好緊要
由其而家愈黎愈多病,食咩都話有毒又有害
眼見既時代進步,但覺得好似好多野都退步左
生活好似變左機械化咁~返工﹣上網﹣訓覺.....
好多都變得好冷漠!不過總有例外既
關心=大家開心嘛,梗有人會感受到的
MAMI雖然有時好惡~又成日都鬧人,哈哈
但都係其中一種”愛“既方式呀!溫柔既我可能會嚇親人,KAKA

沒有留言:

張貼留言