2011年12月14日 星期三

減減減~肥

奇怪~突然暴肥?????真係令人擔心呢
今日又去醫院照超聲波竟然一眼都望唔到”祖祖B“!!!
全程醫生都唔比MAMI望一眼既??好彩BAPA見到!!
36WEEKS 多D,話你OVER WEIGHT??咁大件事??
3.1 KG,其實我覺得都可以接受,小燑出世都有3.27KG嘛
聽日又要返去見一見營養師~開始減一減肥,HAHA
希望MAMI 可以戒口啦,而家最擔心都係祖祖B既健康
因為要覆診所以今日由婆婆帶豬米燑去畫畫
送你出門口扭左一下計咁大把囉,婆婆話你上堂都乖

到MAMI睇完醫生返屋企見到小燑 傻瓜就好似報告咁
“MAMI, 我畫畫喇,我畫得好靚咖!我食左通粉喇,飲左水啦!訓緊覺喇!”
HAHA!我知道豬米燑真係好乖既,只係MAMI 有時嚴厲左D!
原來小燑真係好關心MAMI 的
你知道MAMI 今日要睇醫生,竟然自己問MAMI 係咪去睇祖祖?
又問細佬有無乖?又問MAMI 有無事......
聽日又要返醫院呀!小燑BB竟然話聽日陪MAMI 一齊去!保護MAMI
有時MAMI 真係好無用,成日都要小燑安慰
I LOVE YOU SOOOO MUCH!!!!!謝謝BB
諗起下星期要留院一晚就慘了~我要同小燑分開2日1夜?點算?

沒有留言:

張貼留言