2013年7月3日 星期三

LV2體育會PLAYGROUP@4+ DIY DAY

上星期劉老師叫左我地今堂要帶個樽仔返去做手工
明明一早就準備好,出門口就真係漏底左。。。
好彩有同學仔帶左好多個後備返黎姐!
主題係講﹣魚,所以我地手工都係造魚

手上面既就係完成作品喇,不過大部份都係MAMI整
因為祖祖呢次真係好唔合作~心情不佳嗎??
祖B好眼訓!呢一個鐘都好唔專心~又行黎行去
近排可能真係休息得唔好。夜晚唔係熟睡既狀態
訓太多又唔好,訓太少又會無精神。。
幾經辛苦落堂LU~一出門口就訓著左,有無咁眼訓呀?
然後MAMI就去接埋熊貓姐姐黎我地屋企玩
放假真係幸福呢,成日都可以玩
首先一齊食D野就開始瘋狂既一日啦
女仔當然唔少得扮下爸爸媽媽、煮下飯仔玩下LEGO
之後畫下畫、油下顏色!MAMI再教你地整手工

學以致用,我用返漏左帶去既樽同你地整金魚

用返漏底左係屋企既樽仔~HAHA

3個小朋友都好似好開心咁呀

小燑一開始好認真咁做,後尾。。。。

熊貓貼左好多裝飾比金魚仔~

小燑話金魚條尾先要靚D
仲有特別嘉賓~好耐無見既豬MANYI姐姐
咁我地順便又一齊整下蛋糕啦

玩左咁耐都肚餓啦,邊食多士一邊整,哈哈
時間真係過得快,直到熊貓媽咪放工都未搞掂

需要既工具本身好少的。。。。
但係呢2個小朋友咩都要試下摸
攪到全部都要洗囉!HAHA

好快就整好左呢個“海棉蛋糕”
我地加左D朱古力粒粒落去

UMM~YUMMY YUMMY
UMM~個完成品都OK好味呀
MAMI今日好累呀。。。。。投降了


沒有留言:

張貼留言