2013年7月15日 星期一

再戰青衣城泳池

暑假活動,點會少得游水丫
之前一直都係MAMI懶又怕曬到黑蚊蚊
不過唔驚得咁多啦,健康D仲好啦
何況呢排成日都腰痛游下水都OK,當拉下筋
約埋熊貓一齊去玩LU~YEAH
我地今次選擇坐巴士去,愈黎愈叻呀無暈車浪
差不多落車小燑先唔舒服!有個伴係唔同D既

公公話帶住2隻豬米都好辛苦估唔到仲加多位小姐
11點鐘先去到,仲有一個鐘頭玩!
臨出去之前我地影返張性感泳衣照先

當然無MAMI份啦,等游多幾次無左D肥肉先啦
最利害既係一個人搞掂3個小朋友
之後先係泳池JOIN返公公玩
游到唔捨得走,下星期再接再厲吧
好好彩我地游水個段時間天朗氣清有少少太陽
如果唔係呢3個小朋友一定好失望
小燑豬仲大膽左好多,攪住2個水泡自己游
祖B就更加唔洗講啦~HAHA
如果有時間既話一個星期游多次仲GOOD囉

一出黎大家都又餓又口渴。。。。
拿拿聲食飽再去玩過

今次有熊貓陪小燑一齊應該唔驚啦?!
每次黎都捐下錢!!!HAHA

係出面都聽到你地2個大叫囉
無跳到嘔。。。。。。。

鬼馬既小燑連眼神都話要扮埋

笑得咁衰既,HAHA。。又話係扮佢笑囉

同上次一樣都要爬住黎影
熊貓話今日好開心呀

我諗大家都一樣好開心啦
祖B攰到訓左覺LU,一張相都無影到

不過一上巴士就醒左~又話要食野
MAMI愛上同你地游水喇~
唔知BAPA幾時先會JOIN埋我地呢?




沒有留言:

張貼留言