2013年7月30日 星期二

SWEET SWEET甜品日

尋日應承了2個小妹妹去食甜品~
點可以失約丫!祖祖聽唔到當然無份啦
HAHA,梗係唔係掉低細佬既,佢訓左覺豬囉
咁我地放左學就去搵埋熊貓一齊食野LU
去到本身想試食個間未開門!!!
而家好多鋪頭都好晏先做生意咁既。。。HAHA
唯有行個圈睇下有無另一間啦
小朋友係無得選擇既情況下面特別多意見
最後入左去呢到:新開既甜品店


一坐底就無停口咁又玩又笑又叫
點知。。。最部都係雪糕同食冰
問咩都話唔想食~唔鐘意食。。
好困難咁叫左2杯雪糕,點解無蛋糕食既呢??

呢杯係MAMI既。。。D雪糕一D都唔甜的
所以唔多岩我既口味,我地係甜精黎咖嘛,HAHA
但反而下層D芝麻糊勁甜~YUMMY可能要撈埋食的

MANGO雪糕係呢2個小妹妹的
熊貓真係咩都唔鐘意食咖~?!!!
只係食左少少雪糕同好比面咁食左一舊MANGO

淨返一半。。。又係MAMI食埋囉
2個見MAMI食到咁肥又幫手再食多D
GOOD!!我地要珍惜食物呀
浪費既小朋友第時無飯食咖!!!
我地食飽又點少得祖B呢
外賣一隻佢最愛既燒蜜糖雞脾返屋企啦


沒有留言:

張貼留言