2012年11月24日 星期六

祖祖與BEAR

祖豬豬成日都比家姐放係BB車到
有時又見到家姐放隻BEAR推
望得多,祖B都好似有D興趣試下WOO
見到小燑掉底左架BB車係到
祖豬即刻爬左去睇下

YI~~拉家姐架車玩下先,唔好比佢發現呀
唔係又打我手仔呢~

**隻BEAR坐係到做咩呀??
落地啦,我平時坐係到都好唔舒服咖

**家姐係到要推住我行,我黎幫你落地啦

**快D呀,我抱你走,唔好比家姐知道

**係咪好玩呀?可以好似我咁爬走呀

**快D走啦,我推你一下呀~BYE BYE

**WAA,大件事喇。。。

**比小燑知道左喇,HAHA
之後阿祖又比家姐教訓!!




沒有留言:

張貼留言