2012年11月12日 星期一

我也很愛你


錯覺。。。。。。。大家都唔了解我地呢
祖BB,I LOVE YOU呀

個個都話MAMI錫晒家姐
又點會呢。。。你都係MAMI既最愛呀
可能人地唔知道又或者睇唔出
不過MAMI知道祖祖感受到我有幾愛你的
祖豬,你肯定感覺到MAMA既愛吧
如果唔係你又點會咁開心呢?
因為祖祖係男孩子呀
MAMI想你可以比家姐更堅強呀
大個仔要保護我咖嘛
你地都知道MAMI幾無膽咖啦
咩都驚~~連見到蝴蝶都會逃跑的
哈哈,總知只係突然想講比祖祖知
MAMI都是很愛很愛你的
當然。。。。都很愛很愛我的豬米燑

有時望住你地好開心既樣
真的會感動到眼有淚光

叻叻呀,識得同MAMI話PEEKABOO

阿祖今日剪左頭髮呀
可愛嗎???


沒有留言:

張貼留言