2012年11月4日 星期日

食不停的星期天

今個星期好慢呀~每日都好似48小時咁
2隻臭豬仲未病好嘛!精神虐待MAMI

BAPA又要開工唔得閒陪我地啦
一早都抽時間同我地食個早餐先

 之後MAMI同公公就帶祖祖&小燑去圖書館
YES,小燑愛上去圖書館睇書呀
坐左一陣又比佢撞到同學仔
相識滿天下WOO,行到邊都見到朋友
呢幾日又開始唔怕羞既小燑拎本書去同人SAY HI
然後仲叫人地媽咪讀?!HAHA
唔經唔覺都坐左成個鐘,祖B就訓得好開心
返到屋企舅公又買左小燑最愛:壽司
早餐都未落格又食!
點知食飽電話又響??!喂,OH,係太婆呀
“女麻”“女麻”同太婆入黎搵我地飲茶
無錯喇,我地又食呀!勁呀
小燑仲食到成碗飯呢!叻女
HEHE,又係比張紙同筆就好乖咁坐左一陣

太婆仲買左好多衫比你地呢,謝謝呀
仲要你山長水遠帶入黎比我地

祖B的禮物,蛋蛋呀
比佢整到溶晒囉~一開出黎差D變左朱古力水
咩胃口都無晒既祖B
成日都要用個口吸氣。。。真陰公呢

食到真係個肚都脹晒呀
回家吧,大家都好眼訓呢
開始涼了,小燑要去買長褲呀
呢條褲竟然都著到今年!
HAHA,到底你有無高到咖??


沒有留言:

張貼留言