2012年11月5日 星期一

睡寶寶

真係要係室外先訓得好D既祖B
一早送左家姐返學MAMI就抱你訓
漫無目的係街行左成個鐘
我條腰呀。。。。斷了
變左熊貓喇,成晚都LOOK黎LOOK去
真係想你可以好好休息一下
唔舒服晚時候始終都係媽媽好?
我真心覺得自己病仲自在點,可以抖下
小朋友病一黎又心痛、又扭計、又無得訓
點解食左藥第2晚就總係訓唔到覺呢?
2個眼光光係到你眼望我眼

祖B仲辛苦,要坐起身訓先呼吸到
MAMI唯有成晚拎杯熱水係旁邊。。。。
真係要去買返部放濕機先得


捱左咁耐,祖B終於都訓到了
3點幾既午睡,到時點都未起身?
本身我地要出街食飯呢
最後MAMI唔忍心叫你起身
決定留係屋企自己食啦
公公仲煲罐頭湯呀,YUMMY
訓到8點先醒~有無覺得好D呀???

小燑家姐就利害啦,跟左舅公同婆婆去食飯
仲以為小燑有得食就唔洗要MAMI啦
點知婆婆話一去到食左2個烏冬就叫走
“走喇,食飽喇,我要返去搵MAMI”
原來唔止MAMI一個會掛住你
豬米燑都一樣掛住MAMI的
仲要記得MAMI話唔可以飲汽水!
真係GOOD GIRL!!!GOOD GOOD

沒有留言:

張貼留言