2013年2月15日 星期五

初六@最後一天的廣州之旅AGAIN

5日真係好似好快咁~
短短幾日我地又要返香港了!
一早起身就同小花婆婆飲個茶先
小花應該好唔捨得我地啦,HAHA
特別係祖祖!因為祖祖成日都去KISS太婆
而且老人家最鐘意見到小朋友食好多野
哈哈,為食豬就一日到黑都話食食食!
所以小燑間中都唔開心大家都話祖B乖囉
MAMI其實都想小燑食多D野呀!
飲完茶~望下個鐘都差不多時間要走了
回程既行李依然好重。。。。。
因螢帶去既厚衫都無用!成個新年都係好熱呀
去到火車站婆婆先將D車票交出黎比我地
OH MY GOD!!!!4點3???
點解一直都話係2點3????。。。唉。。。搞笑囉
從來未試過係車站坐2個鐘不停食~飲~食
浪費左2小時同太婆相處既時間。。好嬲呀
7點鐘。。。終於都返到屋企
今日係大頭表弟生日,所以我地有蛋糕食


小燑返到屋企竟然話:
“MAMI~我想返酒店訓呀,張床大D”
哈哈。。。好呀,下個月再去丫~

沒有留言:

張貼留言