2013年2月10日 星期日

拜年去@大年初一

上年既新年MAMI同祖祖係屋企坐月
咁快~又一年啦
所以祖B都可以一齊去開心下
我地今日去太“女麻”屋企食晚飯
其實平時好少見到太“女麻”咖
所以新年就一定要去食餐飯~聚一聚
小燑又係去到又唱又跳好落力表演
而且佢地好似發現左新大陸咁
『電話』???佢地好似無點見過
因為我地屋企無裝電話,哈哈
大家都有手提電話嘛,費事又裝多個啦
呢個『電話』差D比佢地2個玩殘
爺爺見到燑燑好開心呀
我地食飽就去同BAPA行一陣街
MAMI送左一條褲比BAPA做情人節禮物
可惡既BAPA又話將自己送比MAMI就夠
HEHE,小燑以為MAMI同BAPA真鬧交
仲拖住MAMI鬧BAPA!
“你夠膽蝦我個MAMI呀?吓?”
“MAMI你黎我錫返你,等我送禮物比你啦”
好WARM呀豬米燑,我真係好愛好愛好愛你
行左一個圈都要返屋企LU
帶住2個好麻煩既小朋友真係唔行得耐
仲要準備好明天去大陸既野
好多野要帶呀~超級重
我地今次去5日呀。。。。。。


沒有留言:

張貼留言