2013年2月18日 星期一

昨日既我已長高。。。變得多麼快

小燑既新年假期話咁快就結束LU
開學第一日差D唔知醒
MAMI真係一個成日都聽唔到鬧鐘既人
唉。。。真係好麻煩。。。
咁耐無見D同學仔,放學梗係要聚一聚
約左星星啦、光頭BB同澄澄~仲有悠悠
我地4個MAMI,加6個小朋友去飲茶
好開心呀,然後就一齊黎左我地屋企玩
大家都唔捨得走。。有得玩就唔會眼訓的
學校今日派左一張DVD比我地
原來係學校既生活照~好懷念呀
短短既半年時間就相差咁遠???
突然諗起豬米燑經常唱既一首歌仔
“昨日既我已長高,變變變變得真快。。。
昨日既我已長高,變得多麼快”
睇完隻DVD真係眼水都流埋~
MAMI真係好感動呀,我既小燑大個女了

原來小燑同星星真係好朋友黎WOO

呢個係8,9月份生日之星
小燑係其中一份子,HAHA~岩岩3歲時的你

悠悠呀,好乖既一個小妹妹~圓LOOK LOOK好可愛

HAHA。。。其實小燑都幾得意丫>V<

仲係好BB樣咁,而家完全大個左好多
MAMI真係愈望愈唔捨得呀~

呢張相係上一次家長會就見過的
老師話小燑係個愛清潔既小朋友~HAHA

頭髮長左好多。。。而家睇返好好笑

一人一花活動,可惜盆花枯死了。。。。
都係短頭髮岩你多D,好似好亂咁

學校既聖誕表演~
澄澄~小燑同星星~你地真係好朋友呀

呢2張相既小燑真係。。。。。

好像岩岩訓醒又無人理既小妹妹咁呢~




沒有留言:

張貼留言