2013年2月12日 星期二

赤口@廣州之旅AGAIN

例牌既事就係夜晚訓唔好、朝早又要早起身
MAMI真係一個好難訓得好“LUM”既人
無計啦,隔離2個小寶寶超級懶訓
左一腳,右一拳就天光了
不過太婆都想我地早D起身陪佢多D啦
所以拿拿聲換衫係樓下飲茶
呢間酒店D野食真係唔合格~
而且D服務真係算得上差!!!!
UMM。。。習慣左飲茶無煙味之後
覺得食緊飯有人噴D煙黎真係好難頂
唔知大陸會唔會有禁煙既一日呢??HAHA
飲茶好似咩都無食過落肚
由其係阿祖呀,佢真係咩都唔食WOO
我地一返到太婆屋企又再食過
哈哈,太婆話幾多錢先夠我地食
因為係屋企岩岩食飽我地又去行一陣
點知。。一行到去市中心我地又係食

自己都有少少驚。。。但又真係食得落先勁

小花婆婆好開心呀!笑到眼都矇埋
仲學人拎住杯咖啡影相呢
食咩都無所謂,最緊要係大家都好開心
我地好耐無試過咁多人一齊陪婆婆食野
多數都係分開唔同時間去探佢嘛
之但係小燑個靚仔表舅父今晚就返香港喇~
所以我地食完TEA又再行返屋企食DINNER
哇。。。係囉。。全日得個“食”字
所以今日最攰既係大家個“嘴”。。。
早抖

沒有留言:

張貼留言