2013年2月24日 星期日

樂於助人

星期日都要一早起身其實都幾辛苦,HAHA
BAPA今日要開工,所以MAMI又要1拖2去街
唔想掉低祖祖B~又想親自送小燑去玩
係屋企慢慢食個早餐就出發LU
因為得MAMI一個人所以唔敢坐巴士出去
萬一中途小燑嘔真係唔知點算~
唯有坐西鐵再轉的士,等遲D再習慣下先
一去到就知道有得玩所以特別興奮

有1個鐘時間。。。同祖祖行下街睇下野
無無聊聊又買左碗同SPOON
當然係每人一隻啦,唔係又爭一餐
祖B真係一個好鐘意請人食野既小朋友
食緊咩都好,見到人地望下佢就會遞比人
學識SHARE真係好乖乖
接返小燑先~點知呢個家姐扭計要食燒賣
點知又激嬲左MAMI然後罰你無得食
一路行一路喊真係好可憐咁~
有時MAMI真係惡左少少,哎呀。。。。
心入面覺得好慘又想你真係知道錯要改
扭左一陣最終發現喊係無用既小燑話知自己唔岩了
最後梗係有買燒賣比我寶貝女食啦,HAHA
我地回程坐巴士,一邊食“桃哈多”,一邊唱歌
完全無唔舒服~安全落車
然後我地遇上一個失明人落錯車所以搵唔到路
見佢嘗試行出馬路幾次又返轉頭
街上面既人好似無人打算幫佢!!!!
MAMI就帶住祖祖同小燑一齊帶呢個叔叔去搵路啦
原來佢真係早左一個站落車所以唔知行去邊先岩
好彩小燑好合作拉住MAMI件衫跟住我地行
好勁呀,“咩”住細佬又拉住一個睇唔到野既叔叔
然後仲可以拖埋小燑,哈哈哈!
教小朋友最好就係親身示範~之後小燑都問MAMI
‘點解叔叔睇唔到野?點解佢唔識路?點解要帶佢行?’
。。。。。開頭小燑都有D驚咖,後尾先知叔叔睇唔到
咁~點解呢??。。。我地就係要幫助有需要既人囉

MAMI今日真係好有精力~食飯前再帶你地去公園
之但係。。。。小燑同祖祖今日都好開心WOO


沒有留言:

張貼留言