2013年2月1日 星期五

上學期結業日&雪糕POT

上學期結束了,今日又係家長日
呢間學校都幾好既,一年有4次家長會
等我地呢D問題師奶多個機會見下老師呀
又可以乘機走入小燑既課室參觀下
今次BAPA同祖祖B都一齊黎陪家姐呀
因為上次MAMI都見到禮堂有小勞作比小朋友玩
咁祖祖同家姐又可以一齊畫下畫囉

呢張檯佢地2個係到玩左半個鐘都有
HAHA,係屋企既話5分鐘就走左LU
燑燑整左幾張揮春,祖祖都有份幫手的。
等左好耐先到我!差不多係最後一個
不過其實MAMI都無咩特別野想問老師
我地既對話只係短短幾分鐘就完左LU
想知道小燑係學校開心嗎?合群嗎?
食茶點既時候有無食晒?會參與遊戲嗎?
老師都話OK的,咁MAMI就放心了
原來小燑係學校同係屋企既分別都好大
呢D係人既天性,識分咩時候要乖同幾時可以曳
講既野都係同上次差唔多囉。。。。。
好啦,都係個乖左D呀、有心機呀。。咁上下囉
然後我地就同澄澄&光頭BB去食雪糕了
YEAH,好開心呀!我地第一次食雪糕火鍋
小燑一個人都食左6粒雪糕呀~西利
睇見呢4個小朋友食得咁滋味真係SWEET
下次有機會一定要再黎呢~
食飽飽再去影下新年相
有朋友仔一齊既豬米燑影相都開心好多呢
仲十分合作,總知就係HAPPY到暈啦


沒有留言:

張貼留言