2013年8月4日 星期日

天氣先生遇上麥當奴叔叔


尋日先見到既藍精靈又比我地係荃灣見到呀~
影到祖祖都認得佢地了~HAHA

順腳就爬上去坐、之後仲想食人地檯面既野?!!
我地等家姐落堂就出發去搵歷史悠久既﹣天氣先生

MR WEATHER~你真係好可愛呀!!!
小燑見到好開心,不過因為都好少係電視見到佢
所以唔係好識呢個天氣先生到底有咩用

有2間房,呢到有太陽當然係講沙漠啦

呢張相睇得出,祖祖真係好似MAMI呀
除左比MAMI白好多之外囉。。。HAHA

小燑影得幫我地影相啦~
返到屋企睇返張相就問:點解無我份得你地3個??
。。。。你影咖嘛小妹妹!!係咪玩呀?!

一黑一白。。。。~

呢到望落係咪好似好涼既北極呢??
可惜。。因為地球暖化既關係,好熱呀
比起上黎仲熱過沙漠~

我地要愛護地球伯伯呀~如果唔係第時你地無地方住
所有可愛既野都會消失喇~

點解小燑咁努力係到食粟米呢?!
梗係為左玩啦~食晒成杯再加個包

登登~就係為左去麥當奴玩囉~好多人呀
BAPA排住隊先,MAMI帶你地去畫畫

係咪以為阿祖豬畫既呢??
其實係MAMI畫咖,祖祖係到扮畫囉

畫完就岩岩到我地喇~除鞋去跳彈床啦

祖祖B上左去之後完全平衡唔到
唯有落返黎啦!祖B梗係唔肯啦~又喊又叫
唉。。。。我地要離開呢到一陣,BAPA陪家姐

跳彈床得2個,但排隊就排左好耐好耐
玩完本身可以去畫畫咖
因為又係要等。。。
小燑話:MAMI,我唔想再排隊喇!!!
HAHA,咁換埋禮物就走囉。。。。BYE BYE








沒有留言:

張貼留言