2013年8月12日 星期一

小燑豬開學,K2B喇!!

又到左MAMI緊張既時刻,尋晚梗係失眠啦
6點醒一下,7點又醒~7點半!起身準備下先
第一日返學唔好遲到嘛,HAHA
小燑換好衫就問點解要返學既?!下。。開學喇
我地學校真係早放暑假所以早開學

公公婆婆同MAMI都袋左封利是係小燑書包
雖然老土D但都係一番心意嘛,HAHA
一入到學校上樓梯,去到2樓小燑仲繼續上左去
升左K2我地轉左班房呀傻豬。。。。
以前係3樓一入去第一間課室~SO?!
去到2樓第一時間又係轉左入第一間課室!

家長第一日可以送小朋友去到課室睇下環境
UMM~唔好話呀,連MAMI都有D唔習慣呀
班主任今年得2個~張老師同呂老師
講左2句之後老師就叫MAMI就走LU。。。
放學第一時間就問下小燑點先
媽:有無新朋友呀??
燑:無人咖呢到。。。
媽:。。。下。。點會咖?老師呢?
燑:唔知呀。。。
媽:你茶點食咩呀??開心嗎?
燑:食提子包。。開心既~不過無人囉
媽:小燑係咩組呀?
燑:我係粟米組,仲有西瓜同提子組
媽:哦,幾得意呀你係粟米組
~好似都OK既。。不過呢個怕羞豬唔敢識新朋友囉
慢慢啦,會習慣咖啦~加油加油

小燑今日放學之後特別掛住細佬啊
成日都攬住細佬豬玩

可能成個暑假都一齊啦~返左學耐唔見嘛

特別掛住D既。。。。

就連我地接放學之後小燑都問:
點解細佬你仲唔叫家姐既?你唔愛我咩?

HAHA。。細佬今日拎住家姐條裙要著WOO
仲話自己好靚@@真係激死

你係男仔黎咖~~~傻瓜



沒有留言:

張貼留言