2013年8月17日 星期六

小祖祖INTERVIEW@珈琳

等到頸都長,我阿祖都要準備讀書了~

MAMI晨咁早就醒左,又係咁
為左你地2個經常都失眠既?HAHA
BAPA同家姐都一齊去幫你打氣
約左10點,食個早餐RELAX一下先啦
好彩因為日日都會送家姐返學既關係
對呢到既環境一D都唔陌生~起碼無喊

不過一入到去課室祖祖就怕羞症發作
好彩既係有同老師講『早。。晨。。』仲自己拉椅坐
老師問:呢個係你邊個呀?
祖:MAMI,MAMI
老師:我地玩好唔好呀?
祖:玩呀
老師:比張CARD你睇下係咩黎?
祖:CAR,唔要CAR
老師:咁呢隻呢?
祖:我要糖
@@唉。。。之後一路都唔合作了
連CAT、DOG、、、呢D都答:我唔要呀!我要糖
最後老師叫拖手出去,都OK!肯拖住行
等通知,好緊張呀。。仲要等到10月尾

緊張完一朝,約左MINI媽食LUNCH
係幫MAMI提早慶祝生日咖

祖祖B而家就唔怕羞囉。。仲玩到鬼咁開心
四圍叫人,又不停口UPUP講野
唉。。。激死我呀

寶貝女~好可愛呀~





沒有留言:

張貼留言