2013年8月26日 星期一

你地老媽子生日呀

真係生日~生日快樂呀~HAHA

超忙既一天囉,先陪祖祖上堂
再趕去同小燑食晏之後畫畫

然後再返屋企同你地沖涼訓一陣
然後MAMI煮定飯比公公婆婆食
我地今日要掉低佢地
出去4個人食個飯先
行到一半,小燑突然停左係到話想買波波
後尾比呢個奸B諗到一個好WORK既方法
燑:MAMI,我想送一個波比你呀
媽:好呀,你有帶錢咩??
燑:BAPA,你比D錢我買波送比MAMI生日丫
爸:咁乖?!好呀,咁你買啦

最清楚MAMI既人真係你呀
鐘意咩色、咩公仔、咩圖案,你都知道

真係好感動呀,呢個波MAMI超級勁鐘意
而家學左你講野呀『超級勁』

寶貝女呀,I LOVE YOU SO MUCH!!!

係附近食個溫馨既DINNER先
呢個湯家姐仔話超級勁YUMMY!飲晒一碗
祖祖話“好難飲”。。。到底點呀?!

其實你地食野真係完全相反
家姐食爛飯、甜品﹣細佬食硬飯、肉
唯一2個都唔食既就係:粥。。。。HAHA

近排笑得好假既小燑。。。好勉強姐

坐唔定既祖豬,又喊喇,今次係比BAPA蝦
無啦啦“MEET”你塊面都有咖!!!可惡
呢個飯我地食左好耐好耐呀
祖祖真係再無耐性繼續了,本來想去食糖水都係算吧!
拿拿聲返屋企切蛋糕先!2個都好眼訓了
因為MAMI好想睇下你地見到個蛋糕有幾開心嘛

隻公仔雖然唔你好靚,但都幾可愛丫
每人一隻唔洗爭,家姐鐘意“BABABA”細佬鐘意“WOOW”

個蛋糕係BAPA帶MAMI去買咖!

好少影我地一家4口既相。。。。。

加埋公公,仲有特登返黎陪MAMI切蛋糕既阿YUI

呢個蛋糕吹左5次蠟燭MAMI先許到願囉
每次一點著就比祖B同小燑吹熄左先

好啦,比個KISS黎都得掛
洗咩嬲姐。。。。。車。。。。

唱左4次生日歌,超級勁開心呀
仲有多謝BAPA既生日禮物啦
小燑話:銀包係我話比BAPA知MAMI鐘意咩咖
HEHE,十金





沒有留言:

張貼留言