2013年8月18日 星期日

PRE﹣BDAY LUNCH WITH 肥DO媽

生日點都應該開心的,而且有2個小寶貝一齊
唔經唔覺MAMI都就快32了。。。哇,真係快
陪小燑豬上完堂我地就去搵肥DO食LUNCH
其實DO媽已經唔係肥DO喇,唔知點解小燑仲叫呢?
HAHA。。。行左15分鐘MAMI住身都濕晒
好開心又好簡單咁食左個生日飯
我地大人係到傾計晚時候,小燑好似好悶咁
直到夜晚返到屋企小燑先講:MAMI你唔理我既!
本身MAMI諗住比多D空間你等你玩下、開心下
點知。。反而你會覺得MAMI唔拖住你?唔陪你?

正一傻瓜。。。。點會有可能唔愛你呢??
見少你一陣都會好掛住你啦,HAHA

生日快樂?!!有你地就真係每日快樂吧~
有時。。都有嬲既時候,有苦既時候
當然最多既係“SWEET”啦,HAHA

為食貓。。。。一見到咁大杯雪糕笑到傻左
邊個??1,2!兩個都係囉

估都估到啦,食得最後既實係小燑B
祖祖都唔太愛食咁甜又凍既野

一齊食野真係特別開心咖,食都食得多D
連一向唔多食野既肥DO都幫手食左勁多雪糕呀

豬米燑一落地個陣MAMI發現佢個肚腩超大個
食都唔識停啦。。。之後飲左好多水
可能甜過頭,我地今日都唔係幾食得落野。。
呢頭食到我地3個肚都脹埋
接住再約BAPA去搵太婆飲茶。。。SO FULL~
。。。。SUPER FUN TODAY!


沒有留言:

張貼留言