2013年8月5日 星期一

祖都有同學仔啦~

次次都係約家姐仔既同學去玩
輪到祖祖都有同學仔一齊游水喇
食D野我地就出發去青衣城LU

SUPER HOT DAY!!熱到想溶呀
好彩我地去游水姐。。。真係舒服晒~~WOO

小燑今個暑假真係黑左好多~不過都大隻左
每次運動完都食返一隻雞蛋WOO!勁
熊貓仲食2隻TIM,所以肥嘟嘟左好多呢

HIHI,呢個小弟弟就係祖祖既同學仔HEIHEI
佢真係好圓呀,佢大過祖祖一個月囉
係一齊上PLAYGROUP咖,原來住係我地附近
第時我地就可以多D一齊去玩啦

睇下小燑手上面條恐龍仔~佢真係好錫佢咖
連去玩都帶埋佢出黎~
游下游下,原來今日係暑假最後一個星期一了
咁我地下次再去游水就要等WEEKEND囉


沒有留言:

張貼留言