2011年5月27日 星期五

20MONTHS @第8隻牙

我的小燑20個月了,你的第8隻牙終於跑出來了:P
呼,當你愈大,原來MAMI 就會愈唔輕易揍你呢
MAMI 成日都會同你太婆講~
我大個啦!唔洗擔心我了!

哈哈,但原來:
你係MAMI心目中永遠都會係我既BB燑

就算到我滿頭白髮既時候,可能我仲會叫你做“BB”呢!
丫~同你差不多大既小朋友都出完牙仔了,
我唔係吹你,HAHA,只係見到小燑仲未食到肉嘛!

無牙仔,好多野都食唔到的~
不過見到你笑既時候得幾隻牙仔,又好得意WOO
仲好似半年前既BB一樣
加油啦!!!!MAMI 等你出滿牙就帶你食大餐呀
I LOVE YOU!!!!!



沒有留言:

張貼留言