2011年5月15日 星期日

SUNNY BB -1st

又轉左一間新既PLAYGROUP 啦~
仲改係星期日上堂,咁BAPA & MAMI都可以一齊陪我
時間就早左D囉...今日差D遲到
哈哈,其實返11點,係小燑訓得晏啦?
呢個老師成堂都係玩咖,唔洗做手工?
岩晒懶小燑啦!!!不過MAMI就話唔係幾好~
再試多1-2堂先再算~
以後我都會同LOK LOK一齊返學呀
佢今日仲同我一齊"SIR" 滑梯,
LOK LOK 教我用個頭"SIR " 先喎...哈哈
我咁曳梗係即刻學識啦~嚇死MAMI!
放學即刻去JOIN 姨婆佢地飲茶
原來佢地叫定好多野比我食呀:)
呼~~~YUMMY
本身我地去街街咖,可惜MAMI仲係好唔舒服
抖下啦:)


沒有留言:

張貼留言