2011年5月22日 星期日

SUNNY BB -2ND + 公公生日PARTY

今日公公生日呀!!!HAPPY BIRTHDAY~~~



MAMI本身打算整一個PARTY 既,
不過因為MAMI又暈又辛苦~所以煮少少...
加婆婆煮少少...再加舅公煮少少~
什錦大餐...仲有一個唔太好味既蛋糕

其實點解BAPA 要星期日咁早上堂呢???
我地次次都差D遲到...仲要坐的士去!!!
老師今日唔比影相,因為上次太多人影相攪到好混亂
今堂一開始係學ABC~呵呵,我都識唱成首歌仔了
老師都讚我好叻叻~
訓醒見到表舅父帶左一個哥哥黎我地屋企玩呀:)
不過我成日都蝦佢!!但最後我地都做左朋友
佢個名叫做BB@@哈哈~
哥哥好咋咖,游游下水就嘔..之後得返我一個人玩
今日我著住舅公送比我既士多啤利泳衣..好靚靚呀!!
我地一齊食野,玩到好夜哥哥都唔走
我送左架車車比佢做見面禮~
:) 佢話下次會再黎探我地.....


沒有留言:

張貼留言