2011年5月8日 星期日

MAMI 節

YEAH,今日係MAMI節呀!!!!
MAMI一早就約左好多位媽咪一齊去慶祝MAMI 節啦
BAPA 一早訂左一個CAKE 比MAMI:)
我地全部人約左去食晚飯呀!
日本放題.....
太婆啦~GRANDMA~舅婆啦~仲有姨婆.....當然仲有MAMI & 婆婆啦
哇,好豐富呢!不過MAMI有好多野都唔食得>V<
我仲將一早準備好既CARD 送比所有媽咪
佢地都好開心呢.....
曳曳既公公!!害我,比酒我試飲
然後????成晚小燑都好似醉醺醺咁!!!
定還是因為小燑真的很開心呢.....
超級飽呀!返到屋企再切CAKE
大家都未影相我就自己偷吃了
哈哈
HAPPY MOTHER"S DAY!!!!!!!!!!!!!
I LOVE MAMI :)



沒有留言:

張貼留言