2011年5月2日 星期一

扭計鬼

今日約左久久無見既豬MAN 姨食LUNCH!
但出門口既時候我將係長洲帶返黎既手信毀滅左
最後.....我將自己個手袋仔送左比豬MAN 姨囉~
鬼叫我咁多手咩....哈哈
謝謝係台灣帶回來給我的手信
然後~我同BAPA& MAMI去左行街街囉
本身打算買一個玩具比我的,但我太眼訓係到扭針
我打BAPA 呀,我仲掉晒D玩具係都要買波波池
MAMI話打算同我買泥膠返屋企玩的...但係我唔聽話
後來BAPA 應承買比我,真係天意弄人..最後一盒比人攞左...
更嬲既我又大喊了...哎呀!!!!
BAPA 成日好大力鍚我面仔~我忍唔住鬧佢
BAPA!!!又鍚我!!!!!
其實都係因為我太眼訓既關係......ZZZzzzzzZZZ
夜晚同波仔玩轆被被玩到DIN鬼左...
MAMI放完假喇,聽日開始就唔可以24小時對住MAMI了



沒有留言:

張貼留言