2011年5月1日 星期日

休閒既一天:P

今日好舒服咁係屋企休息一下

起身同BAPA ﹠ MAMI 刷牙仔~~
然後我食左一杯意大利粉+火龍果,再飲一盒豆漿
無停口咁食到個肚都脹晒!!!
然後MAMI 陪我小睡一陣,訓醒就去BICYCLE

BAPA 要幫公公油油,所以我同MAMI 2個人去
我叫MAMI:“SIR 梯梯啦”,幾叻叻
仲會接住MAMI 咖

MAMI 話,好鍾意同小燑一齊訓係滑梯上面望天空
仲有BIRD BIRD 飛過,又有TREE同雲~
當然有好多蚊咬我地啦,哈哈

我地好早就食晚飯了,因為MAMI話帶我行夜街???
BB又食左好多豆腐,同茄!!!
我地同埋婆婆一齊去周圍行
小燑真係好鍾意試鞋呢,而且D鞋都好多閃石
咁浮誇咖????
然後食糖水,YUMMY 呀!!!


沒有留言:

張貼留言