2011年4月30日 星期六

新PLAYGROUP

今日BAPA 放假,帶我去上堂!
BAPA 話好緊張WOO,因為呢到要講英文啊!
MAMI 之前去研究過了,話過比我知間房好靚靚的﹣﹣果然我好鍾意!
上堂影唔到相呀,肥BAPA 照顧唔到咁多事WOO~車
落堂之後我地坐車去等MAMI放工食放題

路上我一路訓覺,差D比BAPA 焗暈呢!
好彩有個嬸嬸見到囉,我係車仔訓覺比個大白兔公仔蓋住個頭呀!
BAPA 仲掛住笑我!!
不過MAMI 聽完之後都笑左我好耐。。

我地今日去試菜:PRE MOTHER’S DAY 既晚飯
BAPA 話要視察一次環境先WOO??
野食一到我就訓醒,第一時間飲杯COKE 先!!!
食左好多野,都好味丫^^,咁我地落訂準備下星期日去食LU
我食左好多蛋壽司呀!!

然後~~MAMI 帶左我去畫國畫!!!
伯伯教我地畫:竹


畫完之後仲影相TIM,可能因為MAMI畫得靚,哈哈
之後欣賞下伯伯既畫展先~~
行街街。。。。再去玩波波池
呢到個波波池大好多的

好攰呀~用晒我D精力呢!!!
HAPPY!!!

沒有留言:

張貼留言