2011年4月29日 星期五

養MAMI先!


好開心呀,本來今朝好差既心情,而家變返正常了
過左呢個長假期後,今日係第一日正式返工
早起身基本上都習慣了,只係~特別唔捨得對左咁多日既豬小燑囉!
出門口望見你喊到豬頭咁,心痛死我了!!!
點知婆婆帶左你去睇蝸牛。。。一陣之後你就唔記得我喇!!!

仲係放早,我一入門口你就扮痛啦,又話整到腳,又話PAT PAT 痛
哈哈,澈死人
然後同你傾下計先~睇下BB今日做左咩?
我問你知道MAMI 要返工搵錢錢養BB嗎?
你話YES,.........................NO NO NO 呀!
即係YES OR NO 呀???
我唔做野邊有錢錢買CAKE 呀???
你養MAMI 嗎???
我個豬小燑話:養MAMI 先

真的嗎??HAHA~
我問小燑我地食咩???
你竟然話﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣
食茄!!!!!
哈哈,食茄就夠喇????


咁我就陪BB食茄啦~估唔到你真係咁愛食蕃茄嗎??

沒有留言:

張貼留言