2011年4月5日 星期二

清明節

咁快MAMI又放假既???原來今日係清明節呀!!
不過我地無去登高,MAMI話每年都會提早或者押後先去﹏
因為MAMI好怕人多喎
今日BAPA要OT,所以得我同MAMI......
然後一早起身就同埋波仔,仲有公公婆婆去食早餐!!!
哇....呢個波仔真係倒蛋王呀,哈哈~
婆婆話"一山還有一山高"HAHAHA~~
公公仲話2個BB邊食得晒一份早餐呢~
點知.....波仔一個人都食左一份了,我唯有食MAMI個公仔麵啦
食飽就去行SUPER MARKET,
真係比我地反轉了,呵呵,我同波仔分2邊跑~追到MAMI氣都咳!!!
一返到屋企MAMI 灘係床到,聽住我哼歌仔...
然後.....ZZZzzZzz...KISS GOODNIGHT MAMI
我當然唔眼訓啦...KEEP 住百厭MODE....
砰~~~~倒瀉水呀!!!!大叫MAMI"濕左啦"!!!
@@
好彩無比MAMI打PAT PAT~好驚呀!!攬住MAMI
一陣我就訓著左了~原來我都好攰的...
丫~~~~我會唱好多歌仔喇~好叻叻呀!!!!

仲會放泡泡係頭扮帽呢!!!哈哈~~



沒有留言:

張貼留言