2011年4月3日 星期日

PRE-踩單車

今日好早BAPA就起身喇,因為應承左我地會去踩單車呀!!!
食飽左早餐就換衫出去啦~
原來都好多人會係元朗租單車遊南生圍的,
最後我地失望而回~
因為原來載BB坐單車係犯法咖。
小燑好嬲呀,好彩BAPA最後話晏D再帶我去公園玩~
咁我地就行一陣街返屋企啦~
係路邊有個老婆婆賣舊玩具的,MAMI話送一個比我呀
我揀到一個KITTY 相機仔-----3蚊咋~
今日我仲食砵仔糕呀~係無紅豆的砵仔糕~YUMMY YUMMY!!
突然今日有3對新鞋仔...我要有10對腳先著得晒D鞋呢~
原來舅公買左鞋比我,不過BAPA都買左對涼鞋比我啦
去公園玩既時候就比我整爛左了,而且對鞋仲整損晒我對腳仔呢
然後???我同BAPA 跡腳係公園跑囉...好開心!!!
我超級大膽呀,2隻手攬住隻大狗狗
好多毛毛咖,好鐘意哦~~~
玩到攰晒~返屋企洗白白食完飯仔就訓覺lu



下個星期日我地會去沙田踩單車呀
希望個日唔好落雨啦~


沒有留言:

張貼留言