2011年4月6日 星期三

攬下啦~


病了...我BB又病左喇~~擔心死MAMI呢~
一晚都無訓覺...而家返工係到發夢....好暈呀!!!!!
尋晚MAMI發現小燑真的長大了~
你無啦啦話: "督"下MAMI先,"督下MAMI先。
哈哈,原來你要督我塊面
病左既小朋友真的特別需要MAMI嗎..?
一晚都不停叫住我...但被小燑需要既感覺好WARM 呢
最感動既一刻--------
我同小燑講~~~
攬一攬先!!!BB,攬一攬即係你好愛呢個人時候~
就好鐘意抱住佢呢~
攬一攬代表你好鍚佢!所以MAMI成日要攬一攬你呢
竟然,你望住我一陣就話MAMI攬一攬先啦~
哇...BB !! I LOVE YOU TOO

你最緊要身體健康呀!!!!


沒有留言:

張貼留言