2011年4月9日 星期六

SMART BB @ 9TH

近排天氣開始熱既關係,上堂都係學D同昆蟲有關既事~
草堆啦...樹啦...花啦~今日做手工仲整蟲蟲呀!
BAPA陪我上堂~佢睇我唔住,所以影唔到相呢~
好彩MAMI一見到我課室開門就幫我地影左幾張咋!!!
所有同學仔既蟲都有"口" 的....MAMI問點解小燑條蟲仔得幾條線??
因為小燑自己親手畫咖~其他小朋友都係BAPA 幫手嘛!
MAMI即刻覺得小燑好叻叻囉.....哈哈
放學例行公事當然係食夾餅啦~



EE一見到我梗係又請我食一粒雞蛋仔啦
YUMMY~我地一家人都好鐘意食特甜夾餅咖~
BAPA補送左一份兒童節既禮物比我呀!!!
"你估下係咩黎"??????
係一張BB梳化仔呀!!
THANK YOU !!!


沒有留言:

張貼留言