2011年4月20日 星期三

AGAIN??!!

點解我個豬米燑成日都要見醫生咖?
今次好彩係皮膚敏感,放工返到屋企你就不停話好痛!
PET PET 又痛,背脊又痛....
最後我都係即刻帶你睇下醫生呢~~~

嘿.....你一出左街就咩都唔記得....
係咪屋企有蟲咬你呀...????又喊住話好痛好痛咁...
傻瓜...你想去街散步MAMI會帶你去的...
你話自己唔舒服會嚇死我咖
我飯都食唔到就帶你趕去睇醫生啦!!!
今朝起身先個肚先咕嚕咕嚕咁叫....
可能你真係覺得MAMI肥嗎..?
次次我坐係到你都會指住我肚腩話我"好肥呀"
真係咁肥咩..????都係因為你咋~可惡....
等你大D同你一齊晚晚去踩單車囉...

MAMI 同BAPA準備左一個好充實既復活節假期比你呀....
呵呵~~~~~GET READY???!!!!



沒有留言:

張貼留言