2011年4月24日 星期日

@長洲(EASTER)

復活節假期,MAMI ﹠ BAPA 帶左我去長洲呀~
呢個係小燑環遊世界既第一個開始~HAHA

好好玩啦,我地都好開心~由其係BB燑呢
全程不停唱歌跳舞~因為真係好開心嘛!!!
任飲汽水?任食薯片??BICYCLE + 沙灘,然後BBQ!哇~
仲有LITTLE MAMA 同行,加埋靚仔叔叔
,叔叔要求要加靚仔?!!
我地出發既第一日,婆婆準備左勁多野食比我帶去~
MAMI 話好似要去一個月咁@@其實係數2日一夜囉。
上船前見到個海有好多浮浮下既水母好怕怕呀!MAMI 話係MONSTER!!
原來小燑都怕水的!不過由上船到落船都係咁大叫~“哇,好多水呀”
一到目的地我就小睡左20 分鐘!!!!哇,即刻食D野去沙灘玩啦

UMM~小燑怕沙同水呢,唔敢行@@
然後買BBQ 野食+沿途上NON﹣STOP 既小食
有炸魚蛋,BAPA最愛既紅豆餅,然後MAMI話超好味既燒雞腎!
當然唔少得小燑最鍾意既蛋撻啦!

BBQ 中~我飲好多汽水呢~
食雞翼呀,叻叻~
\

11點喇?咁快??沖涼訓覺準備明天單車遊:)

ZZZzzzzZZZZZZZZ
BAPA同MAMI 真係好早就起身出去租定單車等我起身有得玩呢!
踩呀踩~呼。。。。。好舒服哦!!!

***天后誕有搶包山~有人練習中~~~



我自己識用相機影相呀!叻嗎?都影的幾OK 咖!哈哈
雖然有少少手指係鏡頭~都OK啦
運動完真係勁肚餓呢!飲完茶,買左手信,回家了!
真快樂哦!!!



沒有留言:

張貼留言