2011年4月26日 星期二

BBQ﹣﹣﹣AGAIN

好熱呀,BB燑最怕BBQ 既火燒住塊面呢~
今日MONKEY 姨放假~要我地一齊BBQ!!
MAMI話喉嚨痛到講唔到野呢,但都要燒

我食左好多野呀。今次D野食好味D啊~
因為係婆婆同阿姨整的!!
我同波仔今晚難得玩得好投契呀
無打交仲一齊坐, 一齊影相


不過一講到食就爭了~飲野都要搶呢
我自已一個人飲晒成盒檸檬茶呀
MAMI 話BBQ 飲多D水嘛!哈哈
我地一齊燒到好夜。。。EEEE??唔見BAPA 既??
哦!!原來BAPA 未放工呀!!!!
丫~我洗完白白就見到BAPA 返到黎啦。。。。
等我同MAMI 一齊陪BAPA再燒野食先
UMM~~你睇我幾乖乖呀!!!!哈哈哈

沒有留言:

張貼留言