2011年4月27日 星期三

19 MONTHS?!!


BB,你19個月了!!真係開心見到你慢慢咁長大
其實你每日都會有一點既轉變
MAMI 會好好記住的
呢個星期放假中~每日都對住你24 小時
雖然揍住你好累,不過都值得呢
我見到你咁錫我就開心到飛起啦
去完長洲之後我整親隻手,你一見到MAMI 痛就會幫我按摩了
你識幫我“DUM DUM DUM”????真係咖,謝謝小燑
我發現小燑記性好似MAMI以前咁好!唔通你係MAMI個肚入面學既?
點解??我每晚同你返上樓訓覺,都會捉住你手入密碼嘛
今日你自己一個禁開門WOO~真係好西利。。。
哈哈。。。。叻女!!你大個要幫BAPA 記住好多事哦,
因為你BAPA 係個失暈魚!!!!有時會連MAMI都忘記呢,澈死人!!!
今日MAMI 送左一套新衫比BB呀,你自己揀咖
19 MONTHS 快樂。。。TILL FOREVER !!!


沒有留言:

張貼留言