2011年4月16日 星期六

SAMRT BB@ 10TH

小妖燑????而家舅公叫我做小妖!!!因為我成日講
“公公曳曳!!”
不過MAMI都話我講野好似大人咁,
今朝起身洗手,洗面~然後我自己讚自己﹣﹣﹣乾淨晒。
又會餵MAMI 食野,又識自己洗白白了~
好快我就可以分擔MAMI 既工作啦!
又上堂了,今日係最後一堂,唔知會唔會轉學校?

BAPA 話呢到唔岩我WOO~
不過MAMI都話上完10堂抖一抖~
今日我上上下堂又訓地呀!!攪到幾個同學仔都跟住我訓係到。哈哈
依然係學春天既事物。。。。今日主題?

係蝴蝶呀。。。。。原來真既蝴蝶,小燑都有少少怕。
見到D 昆蟲標
本我都話驚驚呢!
我第一次扮蝴蝶
著住對翅膀好開心,
我地全部小朋友一齊飛飛飛呀。。。。
MAMI 話我係世界上唯一一隻佢唔驚既昆蟲?!!


其實老師都好錫我的,謝謝老師哦!!

沒有留言:

張貼留言