2011年5月11日 星期三

浸溫泉

HEHE~今日同MAMI 一齊浸溫泉呀
係屋企入面既浴室既一個小浴盆
哈哈,就係平時小燑沖涼個盆囉
個肥DODO 既MAMI都坐得落???
我幫MAMI 洗TUMMY:)
仲按摩呀
乖乖呢!!!!
但點解得返BB 係個盆個時會無晒水既呢???
呢幾日MAMI都暈下暈下咁,連抱小燑都無力!你要加油呀!
我都答應左MAMI,會做個乖既小朋友
最起碼係你唔舒服既時候囉!

因為BB 好聽話,MAMI應承左帶我去街!!
一路上我都幫MAMI “DUM” 頭,又幫MAMI 遮太陽
我識照顧MAMI 咖,就好似我唔舒服MAMI 都好小心照顧我一樣

沒有留言:

張貼留言