2011年5月17日 星期二

I LOVE YOU:)

小燑,MAMI真係好愛你咖!!!!!
近排心情好差,身體就更差
其實你已經好乖了
每次你見到MAMI唔開心都會唱歌比我聽~
又會陪係我身邊望住我傻笑
真的很感動呢~
SORRY -BB!
我對你發脾氣!!
心入面實在想你好,但太OVER 了~
過份了,鬧到小燑好傷心~
見到你喊得咁慘,MAMI 很心痛呢~
而家諗返你個樣,我都要再流眼淚了
係咖,MAMI好無用的,只係為左你先努力令自己堅強點!!
呼~做MAMI 真的很辛苦
真的由開始有你的一刻就很辛苦呢~哈哈
但------你帶黎既快樂總係可以蓋過所有不快~
I LOVE YOU


沒有留言:

張貼留言