2011年5月14日 星期六

私家泳池

WOOOOOOOHOOOOOOOOOO
好開心姐!!!好好玩姐!!!!
今日舅公公帶左我去買泳池呀!
好彩契爺黎探我,我咁
醒即刻扮乖啦
“契爺,契爺”
,叫契爺幫手吹好個泳池先

食住奶奶都忍唔住跳左落水了
OH。。。好凍凍姐
婆婆不停煲熱水比我,真好
YIYA~咁大個泳池,得一個人真係唔太好玩WOO
搵D朋友先,YEAH!!!!!

好彩樓下哥哥同弟弟都係屋企啦
開心好多呀,雖然弟弟成日淋水落我到
我地仲有皇帝式享受

泳池上面浮住一大碗提子!!

好味呀~~~~~

小燑好開心呢~
不過最驚就係哥哥同弟弟突然一齊攬住我

怕羞嘛,HAHAHA


沒有留言:

張貼留言